Skuadra e Juventusit përcolli në mënyrën më të mirë muajin korrik. Skuadra kampione e Italisë ka regjistruar shikueshmërinë më të madhe në video kompaninë më të njohur “”YouTube”.
Kuptohet e gjithë kjo për efektin “Ronaldo”, i cili dukshëm kishte ngritur reputacionin e klubit torinez në të gjitha rrjetet sociale.
💪 under the ☀️
📸 | https://t.co/hPekKr1oZi #FinoAllaFine 🏳🏴 #ForzaJuve pic.twitter.com/rw6cUlNs91
— JuventusFC (@juventusfcen) July 31, 2018
Gjatë 6 muajve të parë të vitit 2018-të, Juventusi në kanalin e “You Tube” ishte ndjekur nga 18.3 milion vizitorë, teksa ky numër në fund të muajit korrik ishte rritur në 36.3 milion, që i bie se vetëm brenda 31 ditëve të fundit kanalin e Juventusit e kanë ndjekur po aq vizitorë sa në të gjitha 180 ditët e para të këtij viti kalendarik.
Statistikat e “Deportes&Finanzas” tregojnë se Juventusi është klubi më i ndjekur në “YouTube”, i ndjekur nga Barcelona (31,9) dhe Reali i Madridit (24,4).
I dyti në mesin e skuadrave italiane që renditet pas “Zonjës së Vjetër”, është Interi, që gjatë muajit korrik ka regjistruar 2.8 milion vizitorë.